Monday, May 23, 2011

SINGING & DANCING? which one your QUEEN ? hehe

apekene tiba2 bende ni,,nak tahu??? jom2 dgr cerite sini,,heeeee
                                     


why i show you this kind of picture?
haha,,pelik kan..sy mmg pelik..ntah pe kebende letak picture ni kan,,hehe


takdelahh,,actually ade sebabnye i put this,,hehe,,
sebenarnye...this is my activity at home,when there are nobody at home,,and when i'm really2 bored at home..
nilahh perkara yang paling2 saya suka buat,,haha..
walaupun tak talented sepertimana performer kt luar sane,,hahah


ok,firstly..saya akan menyanyi bila saya bosan tahap gaban..haha,,walaupun tak sedap mcm Dato Siti Nurhaliza tu,,asalkan saya rasa puas..saya nak menyanyi jugak..
tapi bila anak tekak rase cam nak hilang tu berhenti lahh,,haha
takkan la saya nak menyanyi 24jam? bila azan berkumandang takkan saya nk menyanyi ye tak? obviously saya takkan buat begitu yer,,salah disisi undang2,boleh masuk lokap tau(tipu saja)..heheh ^_^


tapi spertinya,,dikalangan adik2 saya,,my sister little bit seakan mcm siti(kononnye) padahal biasa je,,hahah
ape2 jelah yer
bila kita nyanyi smbil dengar lagu konfirm bila kepala yang kusut bermasalah hilang teruslah,,kire layanlah lagu tu,,,,tapi,,tapi..ade tapinya juga tau..mmglah dgr lagu sambil mnyanyi bagai ni blh hilangkan segala kekusutan,,tapi,,yang boleh hilangkan 100% kekusutan tu adalah dengan solat,,itu yang lagi terbaik,,betul tak kawan2?? kannn..kann..hehe


apepun..menyanyilah ikut suke hati anda,,haha(mcm tak de kene mengene je).bantailahh,,hahahhah









yup... the one is choosen,,heeeeee
ni lagi satu..
bende yang lagi saya suka buat

"MENARI"
yeheheeh

kenapa?

sebab suka lahh
hahah

ok,,for me
dancing is like
the heart and soul of music
the way your body moves to the beat of the sound
cewahhh,,haha

thats true ok,,
haha,,bila saya menari dgn iringan lagu,,pergerakan badan tu bermacam2 bentuk
mula dari atas kepala sehinggalah hujung kaki..
macam2 teknik gitu,,hihihh

tapi seriously saya kurang talented 
saya fikir
menari hanya utk suka2 and masa lapang je
bukan masa hadapan yer,,
yang pasti saya takkan menari depan orang even depan family..hikhik
gila apa?
nanti orng igt tak betul pulak,,haha
padahal menari tu
sihat utk badan tauu..


menari pun ade mcm2 jenis..
paling saya suka
ballet&Tango and hip hop..
wahhh,wahhh......,heheh


ha? TGK Ni,,,melentuk gitu nyahh,,hahaha


tapi taknaklah dgn lelaki tu,..menari ballet yg sorng2 tu je..hahaha

wlaupun tak tahu cmne teknik nak menari gini,,tapi..bantai je ikut suke hati,hihih
janji ade lentuk2 tu,,kihkih
yang penting excercise yawww
kempiskan perut you all tu,,hihihi
trust me..buatlah..
i penah try dulu,,perhhh,,confirm pingang mcm kerengga,,heheheeh
tapi skg taklahh,sebab,,asyik makan je,,huhu,,T______T



ha..ni hip hop style,,hahaha
susahkan
setakat ni  belum mampu,sya nak buat..hahaha
sebenarnye ade byk gaye,,ni je mampu saye tunjuk
nk tnjuk video?
kang penuh entry ni,gn video menari je,,hahahaha

yang paling saya suka bila dancing in group
msti sama je setiap orng buat
huhh,,suke..suke, ^_^
klu kat rumah,,saya dgn adik2 saya je dancing in group
wlupun kadang2 macam tak betul je
but..it was so fun,,hehehehehe : D

paling best saya tengok artis inggeris and korea dancing
syok gler..mmg power diorng tu

pernah sekali sya tgk jepun lawan inggeris dalam Dance Battle
ktmne ntah dia buat,tak ingt pulak..haha
best gler..!!!..tapi skg dah tak kluar dahhh cter tuuu..huhuh

skg ni popular dgn 
"SO YOU THINK YOU CAN DANCE"
ni la pling popular..haha,,channel AXN,8tv pn ade rasenye,,heheh 



apepun saya suke sgt menari,,wlaupun saya bertudung,,it does'nt mean that you can't dance
yg psti jgn menari kt depan org ramaii,,heheh,klu nak menari kt rumah bolehlahh,,untuk suke2 je,,heheh
but if you very talented,why not you try masuk pertandingan menari ke,,heheh
mane tahu,,you menang satu hari nanti kannn..hehehe ^_^

x macam saya,,saya menari cuma untuk suka2 je,,heheh

tapi ade lagi satu teknik ni 

ha!!! nme dia
"PARKOUR"...!!!
haha,,teknik ni amat2 bahaya yer kawan2

tgk bawah ni..mcm nilah parkour..best kan?? mcm mane lah dia buat kannn...


Parkour Jump

katekan lahh ade rumah orng kaye tu bertingkat2..
agaknye perompak yang nak merompak tu msti belajar teknik ni,hahahahaahah 
confirm kaye perompak tu,,hahahahaah


 lompat dri  bangunan ke bangunan macam tulah dikatakan oleh kakak sy
tapi...klu nak tahu lebih terperinci
"GOOGLE" .. ok heheh

agaknye klau saya suruh diaorang yang pandai buat parkour tu lompat kt bgunan KLCC tu  mampu ke tak agknyee?..hehehe
kalau dapat memang diaorang dapat masuk BOOKS OF RECORDS wehhhh..cayalahhh
hahaahah


tapi sya mmg tak penah try lagi..bkn x pernah try,buat pun tak,,,hahah
agaknye kalau sya buat,,
mau patah seluruh tulang agak ehh
haha
ni pun saya tahu dari BF sister saya

dia memang teror giler..buat..hahah
tak penah pun tgk depan2,tgk dlm gmbar je,heheh,,
ade gaye terbang pun ade,,hahaha

bila tgk..interestingnye la pulak

rase nak buat je
tapi..belum ade kemampuan lagi,,hahah
insyallah,,kalau ade peluang,,mmg aku suruh dia ajar,hahahah

dapat pulak kannn,,kann ??,hehehe


hmmmmmm..OK


singing and dancing?

which one i would like very most?

hahahaahahahahahahahahah

knpe gelak?


sebab dua2 tu lahh saya suka buat
i think there are queen in my BORED LIFE but not MY FUTURE LIFE
hahahaha 

ok2,,thats all..i like to share with you all, Ladies And Gentlemen..hehehe
bye.......


p/s : dancing good for your health,try it on
        singing????? ..err,,i dont think so,,hehehe
         but it can disappear your stress maybe,,hahahahaha











No comments: