Tuesday, May 24, 2011

AKU REDHA DENGAN SEGALA-GALANYA


ALHAMDULILLAH
SYUKUR KE HADRAT ILLAHI

SEGALANYA ATAS KETENTUANMU

DAN AKU TELAH BERJANJI KE PADAMU

INSYALLAH..AK REDHA DENGAN APA YANG AKU MILIKI DAN APA YANG AKU TERIMA INI

AKU TIDAK MENYESAL
KERANA 
AKU TAHU SETINGGI MANA USAHA YANG TELAH AKU LAKUKAN 
AKU TAHU SETAKAT ITULAH YANG AKU MAMPU CAPAI

TAPI INI TIDAK BERMAKNA AKU HARUS MENGALAH

DAN MASIH BANYAK LAGI HARUS AKU KEJARI

INSYALLAh
aku akan terus


SEHINGGA MENCAPAI


DAN

SEMOGA HARI INI LEBIH BAIK DARI SEMALAM DAN SETERUSNYA



P/S: yang baik datangnya dari Allah.yang buruk datangnya dari seorang hamba yang hina ini

dan kepada

TEMAN2 ku
yang mendapat keputusan yang terbaik
Tahniah!..TAHNIAH..!!!!
semoga kejayaan itu menjadi satu semangat kepada kalian agar meneruskan perjuangan masing2
dengan lebih gigih,yaaa..

DAn
 kepada TEMAN2ku yang kurang berjaya
this is the time we should wake up
and bina semangat baru
jadikan kegagalan sebagai satu pengajaran buat kita ...bermakna tekad tidak akan mengulanginya lagi
dan yakin
kejayaan pasti menhampiri kita semua

teruskan usaha
dan
bersama-sama kita
mencipta satu impian dan kejayaan yang pasti
membawa kebahagiaan,,hehehehee

Insyallah. ^_^

No comments: