Sunday, August 7, 2011

Ya Allah..Janganlah Bagi aku Jatuh Hati Pada "A"........=.="

Ya Allah..lemahnya aku rasa diri ini..
aku masih tak cukup kuat ke?
dimanakah hilangnya keimanan dalam diri ini..


Ya Allah..tolonglah aku..
Aku tak mampu hadapinya seorang diri
Aku tak dapat lakukannya sendiri


Siapalah aku di mata A?


adakah aku sekadar kawan atau sebaliknya?
aku bingung'
kadang-kadang setiap perlakuannya terhadap aku 
hampir membuatkan aku terasa sesuatu
adakah dia mempunyai perasaan terhadap aku?
aku tak tahu..aku tak tahu apa yang dia fikir
aku tak tahu..adakah hanya aku seorang menyedarinya?


walaupun aku diam
sebenarnya itulah yang terpendam..
dia tak tahu
hanya aku sahaja yang tahu
dan sampai sekarang aku tak pernah
menyatakannya..
dan..aku hanya biarkan terpendam ..pendam dan pendam..


dan rupa-rupanya..
nasibku baik
entah tak tahulah mungkin
Tuhan nak tunjukkan pada aku?


dan aku amat bernasib baik
ketika 
aku hampir-hampir nak menyatakan padanya


aku telah menyedari sesuatu
yang rupa-rupanya "A" sudah berpunya.


itu yang buat aku menyesal sgt sampai sekarang
aku menyesal sebab jatuh hati pada "A"
sepatutnya tidak


sekarang menyesal pun tak guna
semua yang terjadi bukan kita rancang
siapalah tahu
mungkin ada hikmah di sebaliknya..kan


cuma satu aku nak katakan
" "A" please lah,dirimu,kata2mu,kelakuanmu itu buatkan semua wanita termasuk diriku merasakan yang kamu seperti mahu ingin menarik perhatian ku,sampai ade suatu hari tu kita "skype",hari2 kot ,time aku sakit,kamu ambil berat,sehinggalah tiba2 wujud perasaan itu terhadapmu,kamu tak tahu..walaupun kamu kata semua itu satu gurauan..tapi bagi aku kadang2 sesetenganya bukanlah mudah untuk dibuat gurauan,tapi siapalah aku seorang yang insan yang lemah ini."siapalah aku untuk fahamkan dirimu..hmm




cuma aku ingin katakan tolonglah "A" bersikap matang
kamu itu sudah berpunya..sikaplah seperti seorang lelaki yang sejati..


jangan lah bagi sesiapa jatuh hati pada kamu
janganlah bagi aku jatuh hati pada kamu
kerna aku tahu masih ada seorang insan yang sedang setia padamu
janganlah buat dia ragu terhadapmu




P/s : aku pelik.tak pernah pun kau kata.kau dah ada dia kenapa senyap2 je kau ni kan. pelik,,mungkin kau tak nak menunjuk..tapi at least,,bg lah tahu kan..so takdalah aku rasa pelik je dengan sikap2 kau sejak kebelakangan ni kt aku......tapi tak pelah,,kalau kau tak bagi tahu pun aku dah jumpa pun siapa dia,..haha,, 


MAAF..aku yang salah sebab jatuh hati kat kau..MAAF pada insan yg bersama kau..MAAF..
       
























2 comments:

syuhada yukiko said...

naddddddddddd tolonglah bagitau aku sape 'a" nih? grrrrrrrrrrrrrr

nadz nuttz said...

Adah,,dah tahu kan siapa orangnye..so..diam2 tau ,,hehehe,hanya kau dan aku je yang tahu..tau..tau..tau ^_^