Thursday, August 4, 2011

The Letter A with F

Dalam beberapa hari ni,,,hati ini selalu tak tenteram,,entahlah tak tahu kenapa...


aku tetap nak cuba lupakan..tapi aku tak boleh..
tapi hari2 aku ashik terpikir..hari2 aku ashik ingat..
aku cuba nak jauhkan darinya,,tetap tak boleh..
sedangkan aku terpaksa berhadapan dengannya hari-hari
mana mungkin aku dapat lari..


apatah lagi kalau dalam "mukabuku"
lagi2 tengok dia,,memanglah bukanya ada apa2 pun
tapi bila dia dengan si dia tu duk berchtthing dekat situ
memang tiba2 sentap gila hati ni


bukanya apa...actually aku tak kisah dia dengan siapa
selama ini pun aku banyak sangat pendam,,and nobody knows it..
and
it was the 3rd in my life
i have falling ...this feeling to him..
entahlah,,tak tahu kenapa..
macam mana aku boleh falling in... with him ni??
(maybe aku rasa ada sesuatu kelainan dalam diri dia)
itu bagi aku,,bagi dia,,,no one knows,..?




memang dah lama dah aku pendam semua ni..
dan ini buat kali keduanya
benda ni terjadi kat diri ini
dan benda yang sama berlaku
walauapapun,,kesilapan aku jugak
sebab falling this feeling to him


sumpah..aku tak sedar,,
kalau aku tahu dari dulu
Si A dengan si F
tak mungkin wujud perasaan ini
sumpah,,aku tak tahu,,,


aku tak nak perasaan ini muncul lagi..
aku tak nak
tapi dia tetap muncul jugak
yang terasa aku!..yang merana aku!
yang sakit hati aku!


ARGHHHH!!!..
penat lah macam ni...seksa diri aku je..
menyesalnya...menyesalnya...
aku rasa malu pun ade..
ishhh...sengalnye...apelah aku ni..perasan sgt..




Nak remove A? takkanlah,,nanti macam pelik je aku tiba2 buat macam tu kan..sb kiteorng happy go lucky sbg kawan2 biasa..
Nak remove F? lagilah tak mungkin,,dia tak salah apa2 pun..dia tak tahu ape2 pun..maaf ye F..=.=


Oklahh,sekarang ni..aku sedar salah aku
and i realize it really2 my fault!


because i have feeling on HIM...!!!!


walau macamana pun..aku kena buang jugak dia dari fikiran aku
tapi...aku takut..aku tak boleh...


its hurt ok T_T




haishhhh,,tak boleh..tak boleh..tak boleh jadi ini


aku kena juga..lupakan..aku kena berhenti dari fikirkan perasaan ini terhadap dia...STOP nadia,,ok,,please STOP from thinking about them..about him...


i hope i can STOP thinking about it








p/s : I'm TIRED OF WAITING ,,tired of thinking..tired pretend in front of him.... 








and now.. I have made a best decision
I will stop thinking about him
i will forget about it
but
i will try to pretend there nothing happend..

I will TRY..huhuhu





bye..dearers
salam sayang semua









No comments: