Saturday, December 25, 2010

My Three Pretty Sweet18

.....Ni lahh my chubby frens dulu,sekarang die cantik  molek gitu..kekekekeke.
dye seorang yg peramah gitu,kelakar2 gitu(itu yg aku suke tu)..hihihi
smpi kte ponteng kelas pn sme2,,hahahah
betapa nakalnye kiter dulu,,huhuhuhuhu


Tapi sekarng
mase depan kiter telah diutamakn,,btul tak...???kwan2..
jadi begitulah jadinyee,,,heheheh


Farah Rozani...skg die blajar kat UITM Jengka,Pahang..
jauhnhye kau merantau..heheh,
farah..farah..still remember me.still remember our memories,..
OUHHH..bukit kepayang tu kan...bile die nak melayang kan,hahah
farah you are the best lahh...t.kasih byak sebab jadi kawan aku mse kiter dari form1 till form3,walaupun sekejap,bukan sekejap memang lame nak mampos..
kesian aku yang terindu-rindukn korang ni.
sebaiklah,ade 'mukebuku" ni..hilanglah rindu aku sikit..kahhkahhhh..
tapi..memang aku rindu pun korang..
farah..Congrates sebab dapat 'DEKAN'
i'm very proud of you..thats the way that you work hard to get this right,,??
i hope you always work hard to achieve what are you want to be
i wll support you at the back
cayookk2 lahhh......!!!!!!!







FARAH ROZANi

inilah dia intan payung,belian,zamrudku,..lagi ape kau nak??rumah? kereta?hihi.nti aku bagi dlam mimpi keyh..hahahahah
hahahah..cntiknye mate saye kan..
nak? buatlahh sendiri kan nad???
hahahahahahahahahahahah







how about the others??
DIla.. and aini??


hei korang,,aku rindu gler tau tak,
sampai demam panas aku dibuatnye(tipu je jgn caye) ;))
tapi betul sebenarnye,eh...xlah tipu je..
haishhhh..aku ni mane satu betul ni..
yang pasti jngan percayalahhh..hahahahahahah


Ni DALILA(jus call me Dila)hihih
si budak MATRIC..mati-mati aku ingat ko kt uitm..
rupenye anda tercampak di situ,,hihihi'
macamane blaja dekat matrik,,perghhh,,msti kau 4flat kan..
gua tabiklahh sama lu..hihihihi
mcmne still attend bola jaring,kegemaran kau..?
hihii..mstilah kn,,kau kn teror..melompat sne melompat sini
sebab tu kiter di panggil geng cicak?btul ke..hahahh
ak rindu ni dekat DALILA dulu yang macam model
hihiihihi
tapi die sudah menjadi seperti farah yang chubby(sikitlah)
jgn marah ye,,grau2 jer....
adoiiyaiii..rindu nak p tushen rumah dila,tushen gn ckg jaswinder,,hihih..rndu deh...lpas tushen je dpat mkn kuih mak dye buat,,(sedapnyee..hingga menjilat jari..hikhikhik)btul keee??hahaha btul kott..bantai je lahhh..haishhh aku p tushen bukan nk blajor,,nk mkn je,,hahahahahx
apepun..jgn lupe sengal2 ubi aku ni..hohohohoo


NUR DALILA 


                                   ha,,ni dye..SI gadis ayu(kononyelahh)..eh,memang btul pn..hihi
                                       comel tak saye??sape xckp saye comel pendeklah umor dye..kihkihkihkihkih




ni si kecik cik mek molek saya..!!
hihii


AIni......
mane2 je,,mesti kita berdua kn...(eleh,koya...)hahah
bkn berdua je,berempat..
eh,,bukn2,,berlima lah..kiter ade kwn baru rupenye..hihihihih
tahniah kepada anda iaitu Mardhiah,,kerana telah memasuki geng CICAK WORLD..
haishhh,ade spe2 jadi cicak ke..
xdekan..Alhamdulillah..bgus2..


nah ni dye pengganti aku..hahah
cantikkan dia..hehehehe
Mardhiah..terima kasih menjadi pengganti buat saya untuk mereka bertiga
(cewahhhh..hehehe)
and honestly
i really appreciate you
and thanks you be frens with them..:)))
(mardhiah sory gmbar ni crop je,cause i never have your picture)
really2 sorry :(





ble aku nak cter pasal ko ni  aini,,
mengarut je aku dari tadi kan..
ok2..
we back to the story..
aini..xsangka aku kau pun dpat msuk Uitm
kt Selangor kn..adoiii..jauhnye kau pegi meninggalkan daku di sini..cewahhhh.jiwang pulak
Alhamdulillah,xsia2 usaha kite selama ni,walaupun kita berjauhan..kiter berusaha sama2
Alhamdulillah,,kputusan yang kau dpat baik2..and no repeat for this sem..Ohhh yeeahhh(jgn gmbira sgtlah,,baru part1,kte tgk next sem cmne nt)alamak!!.takotnyee....huhuhuh:(
kau jadi nurse kan??kan??
wahhhhh.xsangka aku...
nanti aku sakit aku cari kau jelahhh.hihihi
apepun..aku kat sini..merinduimu tersangat,,kenangan dekat kepayang tu memang best dan menyakitkan hatiku dulu..cewahhhhh..bile ingat2 balik..kelakor la pulak..(nk cerita sbenarnye,,tp ksian dekat jari2ku yang comel ni lenguh nk menekan butang2 keyboard tu,,kihkihkih,poyo plak)hahahahah
xpelah ingat dalam hati sudahhh..dalam ingatan jugakkk hehehe
by the way
that the moment 4 of us,,the best that i will remember always


NUR AINI

my PARTNER 
AT SMKBK
miss you lahhh
cantik kan saya dripda bear tu..sibuk je dye pn nak ambik gmbar jugak
heheheheheheh

No comments: