Saturday, July 30, 2011

COMPLETE and DONE very well

Akhirnya...
selesai !
done !
completely !
HAHA!

wanna challange me huh,!?

dont worry 
i will always win..HAHA!


hmmm..


setelah bersengkang mata,berhempas pulas
makan tak kenyang..tidur pulak tak lena

depan lappy mmg jadi macam nilah..HAHA!

bila tengok semua Assignment tu,,,,macam nilah aku rase,,huhuhuhu





diikuti pulak batuk dan selsema yang sehingga hari ini tidak baik


memanglah kan..entah bila nak baik la dia,,haishhhh T_T
  
TETAPI
ujian demu ujian yang aku tempuhi...



AKHIRNYA
misi ku selesai!!


dan aku rasa sangat-sangatlah lega..
dan rasa  nak menjerit satu dunia pulak,,wakakaka
mana taknya,,
dapat menyiapkan semua assignment dalam sehari ni
power tak..power tak..power tak
hahahaha !!!


yehuuuuuuu.....AKU BERJAYA JUGAK AKHIRNYA....hahaha!


yes!

walauapapun...lumrah..lumrah
sebagai seorang student..hihi

bila dipikir-pikir balik
bagus jugak
jadi macam ni...hahaha

bila dah rushing2
memang semua idea terkeluar
memang time tu lah siap dengan secepat mungkin
kalau tak memang lengah2 kan je kan...
(HAi,,apelah nak jadi dengan aku ni,,,jangan ikuti contoh seperti budak ini yer,,huhuhuh)



tapi..tapi..

walauapapun
kejadian ni memang jadi satu pengajaran buat aku

INGAT!!

kalau dah ada assignment or kerja TERUS BUAT!

jangan lah leka-leka !!
jangan malas-malas !!

memang buruk padahnya
seperti 
yang terjadi kat diri aku ni,,
huhuhu

by the way
aku tahu banyak hikmahnya di sebalik semua ini..
hehehe





p/s: lepas ni BERMULALAH test..test..test..pulak
ouhhh,,,saya memang belum bersedia lagi
so
i think
i should start now!

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...........i feel i wanna cry



BYE

thanks for reading ...muahhkkss  ^_^









No comments: