Tuesday, April 10, 2012

HERBALIFE UPCOMING my NEW LIFE


i have something to share right now. Its about HERBALIFE, It's just my firsttime in my life and i would like to try to make it. Insyallah. and everything would be guiding by my friends Atiqah'. Insyallah.

someone would say that ,and from what they see from their eyes, HERBALIFE, what a such of that thing right?.  Yes !, it same goes to me. 
nobody knows it, me neither . but selepas my friends involve. so ia membuatkan saya tertanya dan ingin memahaminya dengan lebih mendalam. bukanya tak berguna, saya rasa banyak ilmu yang berguna saya dapat. saya bukannya mahu jadi seperti teman saya. saya cuma mahu jadi diri sendiri, bukanya harta saya kejar semata-mata, saya mahu cari pengalaman yang berguna yang bakal membantu saya pada masa akan datang. so what i think, and i guess this could be the right way instead of to improve myself.hehe. kalau rezeki itu Allah bagi Insyallah aku akan cuba teruskan.kuatkan aku ya allah.

Insyallah, it would begin from the HERBALIFE. 
saya harap segala-galanya bermula dengan izin Allah sokongan dari kedua-dua ibu dan ayah saya. dan seluruh keluarga saya juga sahabat-sahabat handai sekalian

ok.saya betul-betul terlupa HERBALIFE ini sejenis apa ye.?.
ok lets see.

 HERBALIFE is coming in Malaysia since the year 2006 so Herbalife hari ini  telah mencipta dunia yang lebih sihat- satu orang pada satu masa. pencapaian yang sangat cemerlang. 

so apa itu HERBALIFE ? 
HERBALIFE sebenarnya adalah product kesihatan yang bukan semata-matanya menjadikan anda slim malah menaikkan bera badan serta mengekalkan berat badan yang ideal. Dalam erti kata lain HERBALIFE bukanlah ubat kurus tetapi product kesihatan iaitu product yang membekalkan nutrient yang mencukupi untuk keperluan tubuh yang sihat dan cergas sepanjang masa .


Wah.. hebatnya kan HERBALIFE  ini kan.. tetapi secara jujurnya i'm not using it. but since my friend, family my mom is using it, saya nampaknya dengan jelas dan Alhamdulillah, berkesan. 

Insyallah, saya dalam perjalanan untuk menggunakannya nanti.


this is it the product







okay, that it is look alike. are you satisfied? heheh

YES!, this could be interesting, trust me ! Insyallah

thats all for today
Thanks you for reading dear

# tomorrow i would like to share and show all the type of the product .  
(macam supervisor lah pulak, BAKAL ni.tengoklah apa yang akan terjadi dengan saya nanti) Nanti kan ye hehehe

No comments: