Sunday, June 24, 2012

Refreshing Mind


hello. hello. good morning guys.
pagi yang best, refreshing my mind.
Alhamdulillah, rasa lebih tenaga sedikit pagi ini
 baru sahaja mengambil nutrient tambahan. HERBALIFE ! hehe
i'm free ! i'm fresh! i've energy yahhahaha



memang tak rasa mengantuk pn pagi ini
so nak buat apa ye,
rasa rindu nak pergi kelas, jumpa lecturer, jumpa kawan yang paling best, mesti sekarang ni dah masuk topik baru,
aku , macam biasalah, mesti ketinggalan, tak pernah penuh dalam salah satu subjek tu aku hadir.
mesti ada je salah satu topik yang aku tertinggal
sebaiklah ada kawan2 yang sudi berkongsi jika aku tertinggal subjek,
huwaaaa.
yelah setiap bulan ada appoinment dengan doc. so memang kewajipan aku akan selalu terlepas subjek.hoho
tak apelah yang penting semangat untuk belajar tu mesti ada. YEAH!

rumah ni sunyi, adik2 semua p belajor.huhu
ada pun ibu dengan kucing kesayangan ku BJ, KJ, Blacky and Cherry..hehe
teman mainan aku bercakap seorang, 
entah paham atau taklah kucing aku tu, Allah je tahu,heeh.  ayah pun p kerja, tempat aku yang seterusnya ialah internet, kalau tiadanya, aku tak dapat cari apa2 maklumat langsung tau.

btw. pagi tadi baru cuba buat skrip nak hafal utk temuduga . masih dalam persediaan.
tak tahulah sempat atau tidak, biasanya orang dah buat persediaan lepas je dapat surat interbiew tu, tapi aku seminggu nak pergi baru, terhegeh2 nak buat.  nampak sangatlah macam tak nak pergi kan. HAHA

actually time tu, aku masih dalam kebingungan, tak dapat buat decision dengan tepat, at Last. macam nilah, last2 minute. memang alamat kau gelabah gabanlah. takpe, masih ada seminggu lebih ni, aku akan cuba kuatkan hati dan teruskan perjuangan walaupun sesingkat manapun masanya. Insyallah, aku yakin Allah pasti tolong aku. YEAh.. semangat! semangat!

baru nampak adventure dia sikit kan. (banyaklah kau punya adventure.! hapa pun tak boleh nanti) WAkaka.
relax.. relax.. cool.. cool. hehehe

pagi-pagi ni, kita refreshing mind sikit.hehe 
#oklah, nak pergi sambung baca skrip. usaha tangga kejayaan kan. ! 
syukran jazilan, :D




No comments: